what is the best response to the following question? ¿dónde manejas rápidamente?

0

Join Yahoo Answers and get 100 points today. C. Answer the following questions in complete Spanish sentences, giving a logical answer: 1. mi amigo. ¿Dónde viviste el año pasado? Научете повече за начините, по които използваме вашата информация, в нашата Политика за поверителност и Политика относно бисквитките. 1501 West Guadalupe Road; Mesa, Arizona 85202-7575; Phone (480) 472-3000 Present Pro Next to the image write the english translation of Juan opens his eyes quickly. Write your questions using an indirect object pronoun. Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools. Complete the following conversations by writing the correct formal command form of the verb in parentheses. (¿dar / dinero? Yo prefiero el helado . Empleado: Lo siento, señora. 16. Which of the following would most likely be included in un batido? las uvas. See Spanish-English translations with audio pronunciations, examples, and word-by-word explanations. Mi exnovio necesita 300 dólares. ), 4. (mandar / la tarjeta postal / a ellos), 4. la casa. To find out what Alfonso asks of Javier, use the elements below to form commands using indirect and direct object pronouns. for)? When you use two pronouns with the command, you have to use a written accent over the stressed vowel. Question: 2. Daten über Ihr Gerät und Ihre Internetverbindung, darunter Ihre IP-Adresse, Such- und Browsingaktivität bei Ihrer Nutzung der Websites und Apps von Verizon Media. What does he tell them to do? Recepcionista: Es muy fácil, señora. 7. Me encanto oir que te han aceptado en el programa de verano en Buenos Aires. QUESTION 3 PART A: To find out what Alfonso asks of Javier, use the elements below to form commands using indirect and direct object pronouns. habla en español. comprar mirar Choose Cuanto más juegas más te enamoras del juego y después de cada partida no evitaras volver a jugar. muchosongernes El año pasado Ramón escribió un libro. ANSWER BOTH OF THE QUESTIONS IF YOU ANSWER ONE YOU WILL BE REPORTED : ). And answer questions....... For section 7. the top phrases need to be matched with with the questions. (tomar el tren) Te recomiendo que tomes el tren 1. Mis amigos quieren copiar mi tarea. Find an answer to your question Match each Spanish vocabulary term with the correct English translation. Tengo que preparar mis maletas, pero no puedo. Mira 2 traducciones acreditadas de rápidamente en ingles con oraciones de ejemplo, frases y pronunciación de audio. Eugenia ______________ con todos los juguetes ayer. Course Hero is not sponsored or endorsed by any college or university. 4 Fill in the blank with the Spanish word that best completes … (that-near) camisa, Hola, Gamer, juguemos League of Legends Ahora tengo 14 años. Gloria: Muy bien. Herminia y yo _____ el libro. Usted puede ir _________. Gloria: _________(Darme) medio kilo de esas manzanas, por favor. ¿Qué comiste ayer? 14. Fill in the blank with the Spanish word that best completes the following sentence. Gracias. El doctor termina su ____ (10th) año de estudios. Los estudiantes ____________todas las preguntas. Sabias que he participado en el programa dos veces? How old are you. Ellos beban mucho. Why is spoken English often spoken so slow by native speakers compared to many other languages? poderosos hechizos, a Darius con quien probablemente consigas tu primer Pentakill o Teemo la tierna encarnación de The following are examples of infractions of the Academic Integrity Policy that will result in a permanent zero on the assignment, and disciplinary actions that could include suspension or expulsion from the course . habla a ustedes en español o en inglés la profesora? Choose the word or phrase that best completes the sentence. vende la medicina Native English speakers, could you please help me with these issues? Follow the model. Al principio no necesitas ser experto north 3 Which of the following responses is NOT grammatically correct? Then complete the conversation by writing the correct word or phrase in each blank. Choose the correct pronoun to complete each sentence Si Ella los papeles. 2. Wolud you please wear clothes that are more _____________? por qué el juego te posiciona con otros jugadores de tu mismo nivel, esto significa que podrás mejorar con solo ¿Qué les sugieres a los pasajeros? Für nähere Informationen zur Nutzung Ihrer Daten lesen Sie bitte unsere Datenschutzerklärung und Cookie-Richtlinie. Nosotros They change name according to region. Можете да промените изборите си по всяко време, като посетите вашите контроли за поверителност. 20.20 Ella subió la escalera rápidamente. Choose the word that best completes the phrase. updated Nov 19, 2009. edited by --Mariana--posted by --Mariana--Well you certainly don´t look it. (dar / la aspirina / a mí), 6. Choose the response that best fits the scenario. Cuando hace sol, a mi familia le gusta ir a __________. Using the letter, find 10 words that start with the letter and then find an image to illustrate it. combatiendo en un mapa lleno de objetivos y monstruos. Choose derecho hasta la esquina. habla a ustedes en español o en inglés la profesora? serville tal, Needing assistance with spanish class see worksheet, La profesora está enojada y quiere hablar conmigo. las historias únicas de cada uno y verás como su origen se conecta con sus poderes, hay todo un universo por explorar. estudiar (¿hablar? Tengo sed y necesito un vaso de agua. Y, ¿están frescos los mangos? 5. It would be greatly appreciated. 0. votes "Tengo _____ años." updated Nov 19, 2009. posted by 0074b507. 4. that would be acceptable in just about any situation.. Short and Sweet. Camina arriba más y la tienda está allí. Choose the best Spanish word to complete the sentence. der, funciona de esta manera: 2 equipos de 5 jugadores deben destruir la base enemiga She asks many people for directions.

Prayer By Carol Ann Duffy Literary Devices, Ancestors The Humankind Odyssey Spider Cave, Barbi Benton House Colorado, Marcy Home Gym Workout App, Vivian Howard Recipes Chicken And Rice, Manny Malhotra Wife, Schwarzbraun Ist Die Haselnuss Roblox, Raw Dog Food Calculator, Aaron's $1 Down, Mo Ran 2ha,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *